De reis naar Quito

7 augustus 2009 - Quito, Ecuador

Ola,

Hier een mini-update.

Na een spetterend afscheidsfeest in Breda en heel wat gezellige etentjes zijn we vertrokken! Eerste bestemming London, tja maar 1 uur vliegen :) ... nachtje in de buurt van Heathrow geslapen. En dan echt op pad naar Zuid-Amerika. Reis naar Quito ging helemaal soepel. In de taxi werd ik (=Petra) helemaal happy, heerlijk al die nieuwe indrukken! Na aankomst in hostel even relaxen met 1 biertje, welke met de hoogte van 2800m voor 5 aankwam :).

Hier vind je wat foto's (kies diavoorstelling, daarna F11).

Groetjes P&p

1. tante Letta en oom Huib:
    7 augustus 2009
    Warme landen: je kunt niet genoeg biertjes tot je nemen... Geniet er maar van! Oom Huib.
  2. T & K:
    8 augustus 2009
    =) al zo snel een update!! :D

héél veel plezier met de reis vanuit Quito!!
  3. Leny Disse:
    8 augustus 2009
    Leuk, al zo vlot wat fotootjes.
    Veel plezier in Quito
  4. Noreen & Martin:
    Hiiii!!!!!!!
    Mooie eerste foto's! En Alfred er al gelijk bij, wat grappig!
    En hoe voelt dat beschonken op een dakterras in Quito op 2800 meter? Mooie eerste reiservaring denken wij dan!
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en het al gelijk genieten was! Hou dat vooral vast!
    Heel veel liefs en een dikke kus!
  5. Maddy:
    Hallo P & P,
    smaken ze naar 33 export ?
    Oma is hier een dagje en een vraag aan jullie: is er lekker fruit daar te koop en wat groeit er voor fruit?
    Stuur maar een bakje frambozen naar oma`s huis.
    lieve groetjes en dikke zoen(en)
  6. Niek en Jacqueline:
    8 augustus 2009
    Een goed begin is het halve werk! Fijn om al zo snel van jullie te horen en de foto's te bekijken. We genieten met jullie mee.
    Knuffel voor jullie.
  7. Sandra:
    8 augustus 2009
    Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er maar van.

Dikke knuffel sandra
  8. Saskia Corino:
    11 augustus 2009
    Hoi Paul en natuurlijk Petra,

Ik kon helaas niet bij je afscheid van pzh zijn maar zo te zien mis je je werk niet. Wat ontzettend leuk om de reis van jullie te kunnen volgen! Heel veel plezier en genieten maar.
    Groetjes,
    Saskia