World ... here we come!

29 juli 2009 - Breda, Nederland

Welkom op onze reisblog!

Hier zullen wij onze verhalen en foto's publiceren om iedereen op de hoogte te houden van onze avonturen. Als je een signaal wilt ontvangen bij een nieuw bericht op onze blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

Veel leesplezier toegewenst!

Groetjes Paul & Petra

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    31 juli 2009
    Hey P&P,

Heel veel plezier en geniet er maar van. Ik vertrek pas 26 September maar we zullen online wel zien of er iets te regelen valt.

Ook alvast heel veel plezier morgen met jullie afscheidsfeest. Neem de zakdoekjes maar mee Peet!!!

Dikke knuffel Sandra
  2. Leny Disse:
    31 juli 2009
    Hoi P&P,
    wat leuk: toch een reisweblog, we houden het in de gaten.
    Spannend allemaal, de tijd gaat nu opschieten......nog maar 4 nachtjes slapen
  3. Linda en Sidney:
    1 augustus 2009
    Hey P&P,

We zullen jullie blog zeker gaan volgen.
    Veel plezier vandaag op jullie afscheidsfeestje, maar geniet vooral van de tijd die gaat komen.

Groetejs en een knuffel!!

Linda, Sidney en Jesse
  4. Oma Driegen:
    1 augustus 2009
    Als oma zal ik veel aan jullie denken ik wens jullie alle goeds toe en ik hoop in gezondheid veel plezier.
    Dikke kus oma Janny
  5. T & K:
    2 augustus 2009
    Hé P&P,

wij wensen jullie hééééél veel plezier!!!
    Maak er een prachtige reis van!

Groetjes,
    T & K
  6. @Win:
    3 augustus 2009
    ¡Ola!

Bon voyage. Zoals Confucius al zei: “Het is beter een mijl te reizen dan om duizend boeken te lezen.”
    Ik wens jullie een geweldige ervaring.

Greetz,

@Win
  7. Armand:
    3 augustus 2009
    Dat zeilen ziet er wel stoer uit! Veel plezier samen...
  8. Leny Disse:
    Nog EEN nachtje slapen,
    spannend, spannender, spannendst.
    Het stond niet in mijn vorig berichtje:
    Een heel fijne reis met mooie ervaringen
    en
    heel fijne ervaringen met een mooie reis
    gewenst
  9. Kim:
    bye. bye, zwaai zwaai ☻☻

Geniet lekker en ik kijk uit om jullie berichtjes te volgen. Gr. kim
  10. elly:
    Hallo Petra en Paul,

Ik wil jullie een hele fijne tijd toewensen.
    Een voorspoedige reis en wetende dat jullie vele "mooie mensen" zullen ontmoeten. Jullie reisbloq zal ik met veel plezier volgen. Dus laat die avonturen maar komen......

Dikke pakkerd, Elly en natuurlijk ook van Henk
  11. tante Letta en oom Huib:
    5 augustus 2009
    Veel plezier tijdens de wereldreis. Doe maar zo veel mogelijk ervaringen op!

Groeten uit Goes!

L + H
  12. Maddy:
    6 augustus 2009
    Hallo P & P
    Welkom in Equador! We hebben mooie foto`s gezien op Google Earth en vlgs ons wordt dat voor jullie genieten in Quito.
    lieve groetjes van Jan en mij
    Maddy
  13. Cees:
    11 augustus 2009
    Dat wordt super! Lekker goedkoop trouwens, 5 biertjes voor de prijs van één.
    Veel plezier, geniet van alles van je ziet en doet en we horen graag meer van jullie.
    Cees