Baños

31 augustus 2009 - Baños, Ecuador

Hi allemaal,

Bij deze de hoogtepunten van onze avonturen in het kort:

• Gewandeld tot 5100m en sneeuw aangeraakt op de Chimborazo, een slapende vulkaan. En vervolgens vanaf 4800m naar beneden gemountainbiked, Petra vond het eng, Paul niet, die heeft een max van 72km/h behaald.
  • Met 2 gidsen gepraat over de politiek en economie van Ecuador en de ‘land reform’.
  • Lekker gegeten en gerelaxed in Banos.
  • Veel mooie watervallen gezien tussen Banos & Puyo vanaf de mountainbike.
  • Prachtige wandelingen rondom Banos gemaakt.

En inmiddels aangekomen in Lago Agrio om morgenochtend op een “back to basic” jungle tocht naar Cuyambe te gaan waarbij we in ons eigen eten gaan voorzien en van de gebaande paden zullen afwijken, we zijn benieuwd!

Via deze link vind je weer wat foto’s.

Groetjes P&P

1. Gerrit:
    31 augustus 2009
    Hoi makkers,

Geweldige foto's en leuke ervaringen doen jullie op, ook nog als clubske. En nu de jungle in, ff kijku hoe dat gaat ;-)

Veel plezier en 'Halz und beinbruch'

Grtz GM
  2. Bob:
    1 september 2009
    Non-de-knake, das wel een vette belevenis! Huwelijk (se voorbereidingen) geheel in Hovelsstijl. Mooie pic's en avonturen! Ik blijf jullie volgen, Bob
  3. Oma Driegen:
    3 september 2009
    Ik geniet met volle teugen van jullie belevenissen.
    in Drente geweest met j&n fijne dagen gehad liefs Oma
  4. Ronald:
    7 september 2009
    Ik schrik wel elke keer van Paul hoor met z'n baard. Vooral als hij net boven het zwembadwater uitkomt met z'n hoofd of onder de douche staat. Heerlijk dat jullie zo genieten. De foto's zijn prachtig. Wat een mooi gebied. Dank jullie wel en nog heel veel plezier.
  5. Noreen & Martin:
    9 september 2009
    En en en en en en en? Hoe was het back to basic? Ik ben zo benieuwd om te horen hoe het gaat! De foto's zijn echt super! Die foto van Pee en Joyce op de sneeuwgrens is geweldig! Mooie wandeling! Wij zijn wat eerder teruggekomen van Duitsland vanwege slecht weer, maar hebben een paar schitterende dagen gehad. Nu genieten we thuis verder van de vakantie, nog een halve week! Voor het eerst in die acht jaar dat ik hier woon naar een waddeneiland geweest, Ameland met mooi weer is leuk! Tot snel! xxx