IMGP2646

17 juli 2009

IMGP2646

Deze foto werd gemaakt op 17 juli 2009.

1. marian:
    31 juli 2009
    Nog een weekje! De spanning zal al wel toenemen, veel plezier nog even hier in Nederland en een hele goede reis.
    groetjes, marian
  2. Ronald:
    2 augustus 2009
    Geniet nog even van je ouders. Straks moet je ze heel lang missen. Veel plezier op jullie reis en een behouden thuiskomst.Geniet ervan
  3. Irene:
    3 augustus 2009
    Dear Petra,

Natuurlijk heb ik me direct aangemeld om jullie reisbelevenissen & -foto's te kunnen blijven volgen. Leuk: ben erg benieuwd! Hoop dat jullie enorm gaan genieten.

Groetjes vanuit Rabo-land,

Irene.
  4. Daniëlle:
    4 augustus 2009
    Toch gelukt de blog ;-)!
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
    Enjoy!

mvg,
    Daniëlle
  5. Ronald:
    7 augustus 2009
    Hele goeie reis en heeeeeeel veeeeeeel plezier. Dikke knuffels
  6. Pieter Borst:
    Paul en Petra,

Veel plezier tijdens jullie wereldreis,en Paul we houden en plaats vrij in de MC.

gr Pieter B.
  7. Abel:
    Hoi Paul en Petra,

Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat en jullie heel erg naar jullie zin hebben. Heel veel plezier met jullie verdere reis en genieten jullie er maar lekker van. Pas op met het drinken van biertjes op een hoogte van 2800 meter..hahahah

gr. Abel

Gr
  8. Kim:
    11 augustus 2009
    Nou Petra, ik wordt ook al enthousiast van alle indrukken op jullie foto's hoor! Gister weer begonnen met zwemmen ....in het donker.... de verbouwing was nog niet helemaal klaar in de Blinkerd.☻ Paul, zonder jou gaat het waterpolo er een stuk zachter aan toe haha... dames-heren 2-0 . Gr. kim
  9. Azad:
    14 augustus 2009
    Beste Paul en Petra,

Ik zou zeggen, geniet, geniet en geniet!

Azad
  10. Aad van Velden:
    20 september 2009
    Paul en Petra

Ik volg jullie avonturen. Leuk om te lezen. Bij ons is alles goed. Nog veel plezier en geniet er van. dat doen jullie volgens mij al.
    groet

Aad en ria
  11. Ronald:
    15 december 2009
    Wat een prachtige kleuren. Het blauw in het ijs en het water. Prachtig. Geniet van het volgende avontuur en een hele fijne kerstdagen gewenst. Gr. Henriëtte
  12. yme en ingrid:
    31 januari 2010
    hoi paul en petra.
    hoe gaat het.
    vraagje? wij willen jullie een trouwkaart sturen. welk adres mag hij heen

groeten yme en ingrid