We love Indonesia!

29 maart 2010 - Hanoi, Vietnam

Selamat pagi, goedemorgen,

We love Indonesia! Dat is eigenlijk in het kort onze update :). Waarom? Als je de foto’s ziet weet je het vanzelf!

Enuh, boektip van de maand is “The new Asian hemisphere” van Kishore Mahbubani. Voor iedereen die geinteressseerd is in de opkomst van Azie, een geweldige beschrijving van de nieuwe wereldeconomie.

Groetjes P&P

PS we zijn weer benieuwd naar jullie reacties!

1. Gerrit:
    29 maart 2010
    Tja, wat moet je nu nog zeggen na zoveel schoons ;-) Gewoon adembenemend, gedeeltelijk met eigen ogen gezien samen met Pee & Paul. Wat een overweldigende natuur, zowel boven als onder water (en dat is normaal niet mijn domein....). We missen jullie en Bali al weer even ;-) Nog veel plezier op jullie vervolg in Maleisie. Grtz GM
  2. Leny Disse:
    29 maart 2010
    Hallo, P&P. Het boek is dus ook in het NLs te krijgen, de foto's zijn weer mooi, al hebben we ze piepklein bekeken, want als ik ze in volledige grootte wil bekijken lukt dat niet, er is dus iets mis, maar wat weet ik niet. we zullen het een andere keer nog eens proberen. .....Maat we hebben weer een (compacte) update!
  3. Leny Disse:
    maat=maar
  4. Baukje en Muktar:
    29 maart 2010
    Wij zeggen heel hard: HOU OP SCHEI UIT !!!! Wij worden mega de mega jaloers op jullie. En paultje met je dikke baard je kan zo solliciteren voor programma expeditie Robinson !!! En wij maar zwoegen hier...nie eerlijk. Geniet geniet geniet en stuur maar vaak van die mooie foto's dan kunnen wij de lokaties op ons verlanglijstje zetten. Lieve Groetjes Bauk en Muktar
  5. Henk R:
    30 maart 2010
    We hebben erover gesproken Paul. Van dat vastzitten in je eigen leefpatroon.
    Daar doemen bij het volgen van jullie reis toch wel twijfels op, hoewel ik wat reizen betref eigenlijk geen klagen heb.
    Nog een paar van die fotoseries en ik ben eruit!
    Nog veel plezier P&P

Henk R.
  6. ineke kooistra:
    Hoi Paul en Petra,
    Wat een fantastische foto's weer!! Je weet ons op deze manier wel jaloers te maken hoor! Onze eerstvolgende vakantiebestemming zou Zuid Afrika zijn, maar als ik jullie foto's zie, dan weet ik het zo net nog niet. Geniet verder van jullie prachtige reis en ik kijk uit naar de volgende foto's en verhalen.
    Groetjes, Ineke
  7. Mariska Versluis:
    30 maart 2010
    Echt super wat jullie allemaal meemaken, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het nu wel lang genoeg vindt.. nu joyce ook weg is, is het wel stil hier in Nederland!!

Tot snel lieverds!!

xx
  8. Ronald:
    30 maart 2010
    he jonge lui hier ben ik ook weer even
    zondag waren we bij pa en ma en hebben we daar ook al genoten van zijn foto's. onze volgende bestemming is wel duidelijk nu. toevallig stond hier in de krant dat je van de gas kosten (voor het stoken bij veel vorst en sneeuw) best daar kan overwinteren.
    nog even volhouden en volgende vakantie kijken en het jaar daarop met de vut overwinteren. wij zien het wel zitten hoor.
    noteer nog even wat mooie plekjes voor ons en stuur snel weer wat mooie fot's we kunnen niet wachten.
    veel plezier verder. Ronald
  9. Oma Driegen:
    30 maart 2010
    Fijn dat jullie op weg zijn naar betere oorden ik hop dat jullie daar ook weer echt genieten van de natuur en mensen ik verheug me weer op de foto`s de tijd schiet al op dat jullie weer hier zijn liefs oma
  10. Kim:
    2 april 2010
    Hé P&P,

Ohh wat een mooie foto's; die spreken inderdaad voor zichzelf! de mooiste vind ik toch wel die van Paul in de kano; dat is er één voor aan de muur in canvas thuis! Goh.. trouwens nog een huisje huren in DH voor als jullie terug zijn? ;-) |Nee hoor we hebben vandaag weer een nieuwe makelaar over de vloer gehad.. de derde en hopen nu toch echt het huis snel te verhuren. Wij zijn inmiddels Koos Werkeloos, maar vervelen ons niet, want druk bezig de rolstoelwoning voor mijn vader in orde te maken, zodat hij bij zijn ontslag uit het revalidatie centrum op 29 april een mooi nieuw huisje heeft! Bij ons gaat het nu ook echt opschieten; 6 mei vertrek naar Calgary. Yippie, kunnen niet wachten! Zo leuk om jullie verhalen te lezen! We houden contact! Liefs kim
  11. Stefan ten Have:
    3 april 2010
    jeeminee wat mooi !!!! wat is dat goed zeg !
  12. Joy:
    5 april 2010
    Wauwie, wat een mooie avonturen. We hebben samen heel lang nodig om bij te praten over alles straks!! We kijken er al naar uit!! Veel liefs voor jullie.

J&J
  13. elly:
    8 april 2010
    Prachtige foto's en leuke reisverslagen, ik geniet er elke keer enorm van. En heb maar geen heimwee....of je moet verlangen naar regen, laaghangende bewolking en zicht tot 100 meter zoals hier in Herderen.

Knuffel Elly