De (onder)waterwereld van Maleisie

26 april 2010 - Tawau, Maleisië

WAARSCHUWING: Deze update is niet geschikt voor mensen die jaloers worden van witte stranden, bauwe zee, zon, feest en mooie vissen :)! Veel hoeven we niet uit te leggen want de foto’s spreken voor zich. Conclusie: na het dipje waren er weer hoogtepunten!

Morgen varen we van Maleisisch Borneo naar Indonesisch Kalimantan, met in onze broekzak het boeiende boek “Economic crisis in Indonesia” van Richard Mann over de crisis van ’97-’98.

Groetjes P&P

1. Gerrit:
    26 april 2010
    Tja, wat moeten wij idd nu nog zeggen. Ademloos kunnen we alleen maar naar de prachtige plaatjes staren en dromen van die mooie stranden ;-) . 't Is de moeite waard hoor die reis, geweldig, waar moeten jullie nu de komende 50 jaar nog naar toe om dit te kunnen overtreffen ;-). Nog veel plezier en blijf weg van die mooie maar gevaarlijke vis(sen). Grtz GM
  2. tante elma:
    26 april 2010
    George waande zich weer helemaal terug in de duikwereld, hij heeft ONTZETTEND genoten van jullie mooi foto's! We kijken met plezier uit naar jullie volgende update en wensen jullie alle goeds toe en veel plezier verder!! Ik ben overigens wel een beetje jaloers op jullie mooie bruingetinte huidskleur! Groetjes Elma
  3. Karina:
    27 april 2010
    Ik heb heel veel van jullie fotos genoten!
    En ik moet wel zeggen dat ik toch jaloers wordt als ik naar ze kijk ;-).
    Veel plezier en geniet ervan!
    groetjes, Karina
  4. Ronald:
    27 april 2010
    Hoezo jaloers?????? Wie?? Wij??? Nog een hele fijne tijd. Gr.Ronald en Henriette
  5. Herman:
    Hallo Paul en Petra,

Dan zit ik achter mijn suffe bureau en krijg ik een update van jullie reis, nou ik kan je vertellen dat ik daarvan opvrolijk het geeft een hele goede indruk, wat een mooie mensen het is werkelijk schitterend.
    Veel plezier verder blijf je volgen!

gr Herman
  6. Oma Driegen:
    27 april 2010
    Ik ben wel Jaloers maar dat komt ook dat ik niet meer kan reizen maar ik geniet achter mijn comp. van al het mooi`s dat voor mijn ogen verschijnt ga door met de mooie beelden ik sla ze wel op om ze nog eens weer te bekijken.
    Lieverds ik heb jullie terug reis ook even af gedrukt en ver heug me op Juli lieverds geniet nog met volle teugen en tot schrijfs dikke knuffels Oma
  7. marian:
    27 april 2010
    Hé niet alleen van de foto's word ik jaloers, ook van de altijd hartverwarmende reacties van oma Driegen! Wat heerlijk om zo'n oma te hebben... Trouwens ook een aanrader in die streken: "into the hearts of Borneo". Ben de naam van de schrijver even kwijt, maar heel bekend, dus kom je vast wel achter.
    Groetjes van Marian (van het zwemmen)
  8. Eva:
    28 april 2010
    Hoi piepeloi!
    Ik begin het wel wat eentonig te vinden. Alleen maar mooie dingen en mooie plaatjes. Bleeeh.... hihihihi, grapje. Kom maar op hoor. Heerlijk om mee te genieten.
    Hier wordt het ook steeds meer genieten. Weer is heerlijk, koninginnedag staat voor de deur. Lekker rommel snuffelen en biertjes drinken op straat; feest!! En 10 mei wordt Iete 1 jaar. Zie ik zo naar uit. Ze wordt al een hele meid. Met twee enorme voortanden! hihihihi. Die ze laat zien als ze haar neusje optrekt. Zal, als ik thuis ben, weer wat fotootjes sturen. Ben nu op mijn werk.
    Liefies, hele dikke knuffel. Fijn om jullie gezichten weer even te zien. Volledig gelukkig, bruin en in een mooie omgeving. Luv joe!!!
  9. Charlotte en Martijn (medelanders):
    29 april 2010
    He Paul en Petra, wat een mooie foto's, vooral die 's avonds van het feest ; ). Nog heel veel plezier en we missen jullie! (We zijn net aangekomen in Adam, vanaaf Koninginnenacht).
    Lieve groet, Martijn en Charlotte
  10. Sharona:
    9 mei 2010
    Ik heb deze update maar even niet bekeken, omdat ik wel zo iemand ben die jaloers wordt van witte stranden, een blauwe zee en het zonnetje hoog aan de lucht... ;)

Nee, ontzettend gave foto's!! Ik kan niet anders zeggen.

Groetjes!
  11. Niels:
    10 mei 2010
    Na het lezen van de eerste zin was ik wel heel erg benieuwd; wat hebben jullie deze keer gezien en meegemaakt???
    Het kan maar niet op!! Wat een wereldreis!!!
    Deze achterblijvers kijken met veel plezier weer uit naar de volgende update.
    Geniet er daar nog lekker van, dan doen wij dat hier van jullie foto's en verhalen.
    Tot snel.......

Niels & Daphine
  12. Ien en John:
    30 mei 2010
    waanzinnig , wat een gave foto impressie ..... een en al reclamen voor trip naar Maleisie. Indonesie en maleisie stonden bij ons al hoog op de lijst voor een volgende reis ... maar nu zeker.
    Super ! Blijf genieten en laat ons over jullie schouder / door jullie fotolens meegenieten.

groetjes,
    Ien en John