Foto's Reisverslag 06

Hoi Allemaal,

Hierbij het fotoverslag van de grensoversteek naar Peru en de reis naar Iquitos.

(klik op "DIAVOORSTELLING" , daarna F11 voor schermvullende voorstelling)

Veel kijkplezier,

Groetjes Paul en Petra

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. nella:
    27 september 2009
    Even voorstellen Paul & Petra,...ik ben Nella, vriendin van Maddy al vanaf de lagere school te Burgh (of waren we al vriendinnetjes op de kleuterschole Maddy?)Prachtige verhalen lees ik, vergezeld van hele mooie foto's! Ik reis met de Oosthoek-Times Wereldatlas mee, of met GoogleEarth, das helemaal super.Veel plezier samen,hartelijke groeten!Nella.
  2. Oma Driegen:
    27 september 2009
    lieve P&p even een bericht je leuk dat we geskype hebben
    Het was zo duidelijk fijn je stem te horen dank voor de prachtige foto's ik geniet kusjes Oma
  3. Sandra:
    Hallo, hallo

Nu ook vanuit peru, ik vertrek morgen naar de ica islands...maar het duurt dus nog eventjes voordat ik bij jullie in de buurt kom.

Ben vandaag Peru ingeweest...beetje grijs weer maar wel mooi.
    Groetjes san
  4. T & K:
    Hi familie,

mooie verhalen en foto's!!! :)

Groetjes,
    T & K
  5. Jochem:
    28 september 2009
    Ha lekker stel,

Zijn weer erg coole foto's. Vooral die van de hangmatjes en de bliksem! Ben benieuwd naar jullie bezigheden in Cuzco en wat jullie met Walter gaan beleven.

Groeten, Jochem
    p.s. Deze aligator was volgens mij wel wat groter dan die we gegeten hebben ...
  6. Ronald:
    28 september 2009
    Die tong van die miereneter geweldig. En die vlinders. Wat mooi om allemaal te zien. Op die boot in het spiegelgladde water had mij ook wel wat geleken. Wordt je ook niet zo misselijk (denk ik)
    We hebben weer genoten. Dank jullie wel en nog heel veel plezier.
    Groetjes Henriëtte
  7. Leny Disse:
    6 oktober 2009
    Hallo Paul en Petra, wat een prachtige reis maken jullie, het duizelt mij, zoveel foto's en nieuws heb ik gezien. In gedachtne leef ik mee, en die dieren, waaronder de condor vond ik indrukwekkend.Heel veel liefs en een goede reis. Waar gaan jullie nu naar toe? Liefs Oma
  8. ANNA Y PATRIK:
    8 oktober 2009
    hoy!
    nice blg you guys got, although i dont understand it hehe.
    Just got your email, we are leaving for Cuzco tomorrow so should probably be down there around Sunday. We where looking in to cheap hostels as well but the one you are talking about sounds cheapest! We think we probably gonna see if they have room for us as well.
    I will email you when we are there. So we can meet up!
    All the best to the both of ya!
    Anna
  9. Harry en Lia:
    12 oktober 2009
    He Petra en Paul,

Gave tocht! En de fotos geven n indruk hoe t daar is. Lekker natuurlijk, simpele gebouwen, modderwegen etc. De laarzen die jullie dragen, das zeker wel nodig! Leuke manier van uitleggen, met foto's, hoe bepaalde zaken gaan zoals bv fietsen op dak van bus, enne croci gevangen, op vuur, lekker! Smaakt dat inderdaad naar kip? (zeggen ze toch). Nog ff n berichtje naar Sannie sturen. T ga jullie goed, veel plezier! Enne maak veel foto's

grtz Harry & Lia
  10. Jan Deumers:
    17 oktober 2009
    Ha, die Paul. Jullie doen waar anderen alleen van kunnen dromen. Zoals veel anderen je al hebben toegewenst Geniet ervan. ik zal je zo af en toe blijven volgen. Fantastische foto's In zuid chili zal ik je reis met nog meer belangstelling volgen. Een nicht en neef van mij hebben daar een snoeidure lodge gebouwd. Om te verblijven is het niks maar als je geinterresseerd bent in het contact moet je maar effe mailen.